We doen er alles aan om op een goede en respectvolle manier hulp te bieden. Wij werken volgens de Beroepscode Jeugd- en Gezinsprofessional. Meer informatie vind je op www.skjeugd.nl.

 

Toch kan het zijn dat je ergens niet tevreden over bent. Het is belangrijk om deze onvrede eerst met de behandelaar te bespreken. Misschien is er sprake van een misverstand en komen we er samen uit als je kenbaar maakt waarover je ontevreden bent of wat je anders wenst. Als je niet tevreden bent na het gesprek met de behandelaar, dan kun je een officieel gesprek aanvragen met onze praktijkhouder Natasja Wilhelm en de betreffende behandelaar.

 

Praktijk Ponga is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg (KPZ). KPZ is een onpartijdige, deskundige geschillencommissie die je kan ondersteunen bij het kenbaar maken van je onvrede of klacht. Voor meer informatie over de procedure, klik hier.

 

Wij zijn verplicht om een jaarlijks klachtenoverzicht te tonen op onze website. Dit overzicht vind je hier.